BEWI lancerer opdateret vision, brand og website

BEWI, en førende leverandør af emballage, komponenter og isoleringsløsninger, lancerer i dag et opdateret brand med en ny visuel identitet, der afspejler virksomhedens nye vision: Protecting people and goods for a better every day. Samtidig lanceres en ny hjemmeside og navnet skifter tilbage til BEWI.

Del:
  • ”BEWI blev grundlagt som en familievirksomhed i 1980. I løbet af de 40 år, vi har drevet virksomhed, har vi udfordret og transformeret hvad vi gør, for at kunne levere de bedste og mest effektive løsninger til vores kunder. I dag er jeg stolt over at offentliggøre vores opdaterede brand, der afspejler vores vision: Protecting people and goods for a better every day, ”siger Christian Bekken, administrerende direktør for BEWI ASA.

Den nye vision betyder at BEWI tager ansvar og tilpasser BEWIs forretning til morgendagens forventninger. Det opdaterede brand betyder også at navnet ændres tilbage til BEWI.

  • ”Efterhånden som vi vokser som virksomhed, afspejler vores nye brand vores vilje til altid at være omstillingsparate, relevante og optimistiske med hensyn til at være toneangivende i den cirkulær økonomi. Nu tager vi det næste skridt”, fortsætter Bekken.

Samtidig omdirigeres den tidligere BEWiSynbra-hjemmeside til den opdaterede bewi.com hjemmeside. Den nye hjemmeside har et moderne design, forbedret funktionalitet samt nem adgang til vigtige oplysninger om vores tilbud.

Om BEWI ASA

BEWI er en international leverandør af emballage, komponenter og isoleringsløsninger. Virksomhedens bæredygtighedsforpligtelse er integreret i hele værdikæden, fra produktion af råvarer og slutvarer til genanvendelse af brugte produkter. Virksomheden skaber værdi for kunderne ved at tilbyde bæredygtige løsninger på innovative og effektive måder. Med visionen Protecting people and goods for a better every day er BEWI toneangivende i den  cirkulær økonomi.